مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-05دانش

دانشجویان فارس پیشتاز راه مهندسی کشور


مسئول بسیج دانشجویی فارس از پیشتازی دانشجویان این استان در طرح جامع راه مهندسی خبرداد و گفت: راه مهندسی تلاش دارد تا دانشگاه را به سوی مسئله محوری هدایت کند.

- سعید یوسفی شنبه 15 آذر در نشست مجازی با خبرنگاران از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح راه مهندسی فارس در 16 آذر ماه جاری به صورت مجازی خبر داد و اضافه کرد: در این مراسم یک هزار نفر از دانشجویان رشته های مهندسی استان فارس که در این طرح ثبت نام کرده اند، حضور دارند.

او افزود: مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و دکتر محمدحسین شفیعی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شیراز از سخنران این مراسم هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه طرح راه مهندسی مورد استقبال دانشجویان این استان قرار گرفته است، ادامه داد: در ثبت نام اولیه این طرح که اوایل آذر ماه به صورت سراسری در کشور آغاز شد، یک هزار دانشجوی مهندسی استان فارس در این ثبت نام کردند که با این تعداد فارس در رتبه نخست اجرای این طرح قرار گرفته است.

یوسفی اضافه کرد: در نظام آموزشی و تربیتی دانشگاه، اهتمام نداشتن به رفع نیازهای کشور و مسئله محور نبودن نظام آموزشی دانشگاه، منتقل نشدن دید جامع به دانشجویان نسبت به رشته های مورد نظر خود از دو منظر سیاستگذاری و فنی و نداشتن شناخت نسبت به فضای فعالیت و شغل آینده خود، از خلاءهای موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان فارس پیشتاز راه مهندسی کشور

دانشجویان فارس پیشتاز راه مهندسی کشور