مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-05اقتصادي

کمرنگ شدن چراغ «قرمز» کرونا در 5 شهر کرمانشاه/ محدودیت ها همچنان ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اعمال محدویت های شدید کرونا یی از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه هم کلید خورد.

به گفته هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، 6 شهرستان بحرانی استان (کرمانشاه، کنگاور، سنقرو کلیایی، سرپل ذهاب، جوانرود و صحنه) که به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز بودند عملا 15 روز به حالت نیمه تعطیل در آمدند.

بازوند معتقد است، این تعطیلی های اعمال شده در استان برای خروج از وضعیت قرمز و بحرانی بوده، چرا که قرار است یکی دو سال با کروناویروس زندگی کنیم و نمی شود برای مدت طولانی کشور و استان را تعطیل کرد.

در این دوهفته، بیشتر کاسبان استان برای حفظ سلامتی عمومی کرکره مغازه های خود را پایین کشیدن و تا حدودی به خلوتی بازار و خیابا ن ها کمک کردند.

پس از پایان این 15 روز، خوشبختانه هم اکنون براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، پاوه، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور، گیلانغرب و هرسین در وضعیت نارنجی، ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارند، ولی همچنان شهرستان سنقرو کلیایی وضعیت قرمز خود را حفظ کرده است.

رنگ بندی شهرستان های استان کرمانشاه(15 آذرماه) براساس این گزارش، مرحله دوم محدودیت های سراسری برای هفته سوم با قدری کمرنگ شدن در استان از امروز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرنگ شدن چراغ «قرمز» کرونا در 5 شهر کرمانشاه/ محدودیت ها همچنان ادامه دارد

کمرنگ شدن چراغ «قرمز» کرونا در 5 شهر کرمانشاه/ محدودیت ها همچنان ادامه دارد