مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-05بين الملل

وزیر خارجه روسیه: اسراییل از اقدامات یکجانبه در کرانه باختری باید بپرهیزد


وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به سیاست های اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک فلسطینیان، خواستار توقف اقدامات یکجانبه این رژیم در کرانه باختری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه طی یک سخنرانی ویدئویی برای شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی گفت وگوهای مدیترانه ای در مسکو از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات یکجانبه در قلمروهای اشغالی فلسطینیان در کرانه باختری را متوقف کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، لاوروف ضمن انتقاد از سیاست های اشغالگری صهیونیست ها گفت: باید از هرگونه اقدامات یکجانبه اسراییل پرهیز شود.

من به سیاست شهرک سازی بسرعت در حال پیشروی اسراییل و تخریب غیرقانونی خانه های فلسطینیان در کرانه باختری اشاره دارم .

لاوروف سپس در خصوص پیامدهای سیاست های اشغال کرانه باختری رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت که به نظر وی، تا زمانی که زخم کهنه نزاع اعراب-اسراییل باز باشد، این منطقه بسیار پیچیده و آشفته است و هرگز به طور کامل به ثبات نخواهد رسید .

وزیر امور خارجه روسیه علی رغم آنکه عادی سازی روابط برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی را تحولی مثبت توصیف کرد، ادامه داد، چنین روابط حسنه ای نباید جایگزینی برای راه حل مشکل فلسطینیان بر اساس قوانین بین المللی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه روسیه: اسراییل از اقدامات یکجانبه در کرانه باختری باید بپرهیزد

وزیر خارجه روسیه: اسراییل از اقدامات یکجانبه در کرانه باختری باید بپرهیزد