مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-05پزشكي

نحوه کنترل اضطراب در دوران کرونا+ صوت


یک متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه گفت: در صورتی که استرس و اضطراب ناشی از درگیری با کروناویروس منجر به اختلال در عملکرد روزانه شود، باید به روانپزشک مراجعه کنید.

- دکتر میلاد مسائلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدت طولانی است که بسیاری از ما درگیری این بیماری هستیم، ممکن است افرادی را در خانه داشته باشیم که بیماری زمینه ای دارند، به این بیماری مبتلا شده و یا عزیزی را از دست داده باشیم.

وی با بیان اینکه ممکن است با توجه به اخبار منتشر شده در رابطه با کروناویروس نگران باشیم، تصریح کرد: در مواردی این اضطراب آنقدر شدید است که منجر به اختلال عملکرد فرد می شود، تفکرات وسواس گونه پیدا کرده و زندگی را دچار اختلال می کند بنابراین آن فرد باید با روانپزشک صحبت کند چراکه نیاز به رفتاردرمانی و یا حتی دارودرمانی دارد.

مسائلی مطرح کرد: در رابطه با اضطراب و نگرانی هایی که منجر به اختلال عملکرد در زندگی روزمره نمی شود اما نسبت به دوران قبل از کرونا بیشتر شده، توصیه می شود این افراد اخبار مرتبط با کروناویروس در فضای مجازی را دنبال نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر افراد شرایط قرنطینه، شستشوی مکرر دست ها، سفر نکردن و کاهش ارتباطات خانوادگی را انجام دهند دیگر لازم نیست هر لحظه وضعیت و آمارهای کروناویروس را پیگیری کنند چراکه دارند وظیفه خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه کنترل اضطراب در دوران کرونا+ صوت

نحوه کنترل اضطراب در دوران کرونا+ صوت