مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-05اجتماعي

انتشار فراخوان اولین مسابقه عکس «برگ ریزان تهران»


فراخوان نخستین مسابقه عکس «برگ ریزان تهران» توسط انجمن عکاسان ایران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و به دبیری ساعد نیک ذات منتشر شد.

- فراخوان نخستین مسابقه عکس برگ ریزان تهران توسط انجمن عکاسان ایران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و به دبیری ساعد نیک ذات منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مسابقه، انجمن عکاسان ایران با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، مسابقه عکس برگ ریزان تهران را در دی ماه 1399 برگزار می کند.

این مسابقه دربرگیرنده عکس هایی در محدوده شهر تهران و در مکان های عمومی، فضاهای شهری، زندگی روزمره، طبیعت شهری، مبلمان شهری و بیانگر جلوه های پاییزی طبیعت در پاییز شهر تهران است.

از علاقه مندان و هنرمندان عکاس دعوت می ‫ شود تا با مشارکت در برگزاری این رویداد عکاسی با بهره گیری از رسانه عکس رویکرد فرهنگی و هنری خود را نسبت به طبیعت شهری تهران در معرض دید و نظر شهروندان تهرانی و جوامع شهری ایران در سطح ملی قرار دهند.

اهداف جشنواره: 1- تشویق و کمک به تولید آثار عکاسی از برگ ریزان پاییز تهران 2- رویکرد عکاسانه به زیبایی ها و ویژگی های فصل پاییز در شهر تهران 3- زمینه سازی برای تبادل تجربه و استفاده از اطلاعات تخصصی بین شرکت کنندگان از طریق ایجاد فضای سالم رقابتی شیوه اجرا: به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان اولین مسابقه عکس «برگ ریزان تهران»

انتشار فراخوان اولین مسابقه عکس «برگ ریزان تهران»