مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-05اقتصادي

بازار قدیمی ماهی فروشان بندرعباس بازارچه صنایع دستی می شود


مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس گفت: طبق دستور شهردار بندرعباس، بازارچه صنایع دستی در جهت بازاریابی تولیدکنندگان به ویژه حمایت از مشاغل خانگی بانوان احداث و راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی پاسلارزاده با اشاره به اینکه نمادهای سنتی و بومی نشانگر فرهنگ و هویت شهر و مردم است و باید حفظ شود، افزود: با توجه به جایگاه ویژه صنایع دستی بندرعباس به عنوان شهر خلاق یونسکو و دارا بودن انواع مختلف صنایع دستی، بانوان خلاق و پرتلاش با هنر دست خود فرهنگ و هنر استان هرمزگان را نمایان می کنند که وظیفه است مکانی برای فروش و عرضه محصولات همشهریان در راستای گسترش شهر خلاق و بازاریابی تولید کنندکان راه اندازی شود.

پاسلارزاده ادامه داد: امروزه بانوان یک بازوی توانمند اقتصادی برای خانه و خانواده هستند و بسترسازی مناسب در جهت حمایت از هنرمندان بیش از پیش مورد نیاز جامعه است.

مدیر شهرداری منطقه 3 بندرعباس همچنین اظهار کرد: با بررسی های انجام شده سالن قدیمی بازار ماهی فروشان بهسازی و با ایجاد غرفه های متعدد به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود و در نظر گرفته شده است که علاوه بر فروش و عرضه، در همان مکان کارگاه آموزشی صنایع دستی برای علاقمندان راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار قدیمی ماهی فروشان بندرعباس بازارچه صنایع دستی می شود

بازار قدیمی ماهی فروشان بندرعباس بازارچه صنایع دستی می شود