مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-05دانش

ساختار حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اصلاح می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان این دانشگاه، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، - ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان این دانشگاه، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده ای نزدیک خبر داد.

محمدمهدی فداکار در سفر به استان فارس از واحدهای دانشگاهی شیراز، مرودشت، جهرم، کازرون، ممسنی و مرکز خفر بازدید و در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که با حضور روسای واحدها و مراکز دانشگاهی برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه آزاد فارس، فداکار در حاشیه این بازدید با بیان اینکه معاملات اقتصادی را با در نظر گرفتن تمام جوانب دنبال کرد و احیانا اگر نیاز به مصوبه باشد، کمک می کنیم تاکید کرد که تغییر کاربری زمین های دانشگاه جدی و مستندسازی فعالیت های اقتصادی جدی گرفته شود.

فداکار خطاب به روسای واحدها و مراکز دانشگاهی گفت: تبدیل به احسن املاک و مستغلات، کشت گیاهان دارویی، رصد کردن پروژه های استانی و شهرستانی، پیگیری پرونده های حقوقی و مشارکت در کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اصلاح می شود

ساختار حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اصلاح می شود