مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-05بين الملل

بایدن رسما پیروز آرای الکترال شد/ شکایت تازه ترامپ در جورجیا


ایالت کالیفرنیا نتایج انتخابات سوم نوامبر را به تایید رساند و بدین ترتیب رییس جمهوری منتخب آمریکا رسما تعداد آرای الکترالی که برای ورود به کاخ سفید در ماه آتی نیاز داشت، - ایالت کالیفرنیا نتایج انتخابات سوم نوامبر را به تایید رساند و بدین ترتیب رییس جمهوری منتخب آمریکا رسما تعداد آرای الکترالی که برای ورود به کاخ سفید در ماه آتی نیاز داشت، به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، مقام ارشد کالیفرنیا جمعه تایید کرد که بعد از بررسی نتایج انتخابات سوم نوامبر، جو بایدن 55 رای الکترال این ایالت را به دست آورده و بدین ترتیب رسما شمار آرای الکترال او به بیش از 270 رای لازم رسید.

نتایج انتخابات در کالیفرنیا هرگز مورد ظن و تردید نبود چون ایالتی همواره دموکرات است و بحث تایید آرا در آن صرفا امری تشریفاتی است اما این نقطه عطف برای بایدن، امسال در شرایطی به دست آمده که دونالد ترامپ چندین چالش حقوقی برای تغییر نتایج این انتخابات در چند ایالت کلیدی، پیش از آنکه نتایج در آنها تایید شود، به جریان انداخت تا از پیروزی بایدن جلوگیری کند.

بایدن چند هفته پیش به عنوان پیروز رقابت ریاست جمهوری آمریکا مشخص شد و اداره خدمات عمومی پس از یک تاخیر به آن اذعان کرد اما کسب بیش از 270 کالج الکترال تازه ترین گام در تحکیم جایگاه او به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن رسما پیروز آرای الکترال شد/ شکایت تازه ترامپ در جورجیا

بایدن رسما پیروز آرای الکترال شد/ شکایت تازه ترامپ در جورجیا