مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-05ورزشي

سال رؤیایی داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/حاشیه ها بلای جان این 4 نفر


در یک دهه اخیر داوری فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشوری همواره قابل احترام بوده و داوران بسیار خوبی از استان در لیگ های کشوری درخشیده ا ند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند در طول سالیان اخیر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه خود را از دست داده و مجموعه ای برای حمایت مالی این رشته محبوب وجود ندارد و نهادهایی مانند شهرداری زیر پای فوتبال را خالی کردند اما به موازات آن داوری فوتبال استان هنوز زنده و پویاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در یک دهه اخیر داوری فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشوری همواره قابل احترام بوده و داوران بسیار خوبی از استان در لیگ های کشوری درخشیده ا ند.

اما نکته مهم تر این که اگر در مجموع فوتبال استان همدلی و اتحاد بیشتری وجود می داشت امروز داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیش از همه استان های کشور در لیگ های کشوری جولان می دادند اما با همه این مشکلات و حاشیه ها باز هم عرصه داوری فوتبال استان زنده و پویا به کار خود ادامه می دهد و دلیل اصلی آن نیز همت و عزم خود داوران است که با همه مشکلات و حاشیه ها باز هم میدان را رها نکرده اند.

در لیگ برتر فوتبال امسال کشور 4 سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند و امید است که تا آخر فصل با قضاوت های خوب خود آبروی داوری فوتبال کهگیلویه و بویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال رؤیایی داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/حاشیه ها بلای جان این 4 نفر

سال رؤیایی داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/حاشیه ها بلای جان این 4 نفر