مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-05اجتماعي

مناسب سازی اولویت دسته چندم مدیریت شهری قم است


کارشناس توانبخشی بهزیستی قم با اشاره به تفکرات نادرست جامعه در دلسوزی برای معلولان گفت: مناسب سازی شهر اولویت چندم مسؤولان است و باید فرهنگ سازی شود تا این موضوع مطالبه عموم جامعه شود.

- محمدرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمبود و یا نبود امکان دسترسی به خدماتی شهری یکی از مهمترین مسائلی است که معلولان ما را آزار می دهد گفت: وقتی معلولان نتوانند به صورت مستقل از خدمات و امکانات شهری استفاده کنند، نمی توانند در فعالیت های اجتماعی شرکت کنند و تا زمانی که مناسب سازی شهرها به سطح قابل قبولی نرسد، معلولان جسمی قادر نخواهند بود به سادگی در شهر تردد کنند و همانند سایر افراد از فضاهای عمومی استفاده کنند.

وی افزود: امروز نبود بسترهای مناسب یکی از مهم ترین موانع مشارکت اجتماعی معلولان عزیز در جامعه ما است و تنها خواسته معلولان ما این است که شرایط به گونه ای شود که بتوانند امورات شخصی خود را به طور مستقل انجام دهند.

رنج معلولان از عدم آگاهی مسؤولان شهری کارشناس توانبخشی سازمان بهزیستی قم با بیان اینکه معلولان در زندگی شخصی خود با مشکلات زیادی درگیر هستند و ما نباید این مشکلات را بیشتر کنیم، بیان کرد: مناسب سازی شهر موانع بسیاری از جمله عدم آگاهی مسؤلین شهری و افراد جامعه، محدودیت اعتبارات و مقاومت ها و تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی اولویت دسته چندم مدیریت شهری قم است

مناسب سازی اولویت دسته چندم مدیریت شهری قم است