مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-05سياسي

صدمات جبران ناپذیر کودک همسری بر پیکره جامعه


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: ازدواج در سنین کم، پیامدهای منفی و آسیب های اجتماعی بسیاری به ویژه برای دختران به دنبال داشته و کم اهمیت شمردن آن صدمات جبران ناپذیری بر خانواده و پیکره اجتماع وارد خواهد کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: ازدواج در سنین کم، پیامدهای منفی و آسیب های اجتماعی بسیاری به ویژه برای دختران به دنبال داشته و کم اهمیت شمردن آن صدمات جبران ناپذیری بر خانواده و پیکره اجتماع وارد خواهد کرد.

ماهرخ بلوری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ازدواج های زودهنگام و کودک همسری، اظهار کرد: ازدواج یکی از مهم ترین وقایع حیاتی هر انسان است و تصمیم گیری صحیح و مناسب در این زمینه سعادت فردی و شکوفایی جامعه را همراه دارد.

وی افزود: ازدواج در سال های اخیر با فراز و نشیب های زیادی روبه رو شده است؛ از یک سو برخی ازدواج ها در سنین بالا صورت می گیرد و از سوی دیگر کودکانی هستند که به سن بلوغ نرسیده و قادر نیستند مسئولیت یک زندگی را بر دوش بکشند، تن به ازدواج می دهند.

این مسئول، با بیان اینکه ازدواج در سنین کم، پیامدهای منفی و آسیب های اجتماعی بسیاری به ویژه برای دختران به دنبال داشته و کم اهمیت شمردن آن صدمات جبران ناپذیری بر خانواده و پیکره اجتماع وارد خواهد کرد، گفت: از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدمات جبران ناپذیر کودک همسری بر پیکره جامعه

صدمات جبران ناپذیر کودک همسری بر پیکره جامعه