مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-05سياسي

قانون اقدام رهبردی رفع تحریم ها در صیانت از دستاوردها مهم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصویب قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها را در راستای صیانت از دستاوردهای شهدای هسته ای و منافع بزرگ ملت ایران مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها، گفت؛ تصویب این قانون و حمایت از آن در راستای صیانت از دستاوردهای شهدای دانشمند هسته ای و در جهت منافع ملت بزرگ ایران برنامه ریزی شده است و ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت های مهمی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها که دولت محترم جمهوری اسلامی و سازمان انرژی اتمی و هسته ای را مکلف به اجرای دقیق آن خواهد کرد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی استفاده صلح آمیز از فن آوری های هسته ای و تکنولوژی های نوین صنعت هسته ای را حق مسلم خود می داند و این خواست و مطالبه عموم ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت دانشمند شهید هسته ای شهید محسن فخری زاده توسط عوامل تروریستی دستگاه های جاسوسی رژیم کودک کش صهیونیستی و غرب با حمایت های دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا، افزود: راه روشن دانشمندان شهیدی چون، علیمحمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اقدام رهبردی رفع تحریم ها در صیانت از دستاوردها مهم است

قانون اقدام رهبردی رفع تحریم ها در صیانت از دستاوردها مهم است