مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-05اجتماعي

پوشش تصویری تمامی گردنه های استان کرمان تا 2 ماه آینده


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: 23 دوربین گردنه های اصلی استان را به مرکز مدیریت راه های استان متصل کرده و امسال دو دوربین نیز اضافه شده و تا دو ماه آینده تمامی گردنه های استان پوشش داده می شوند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: 23 دوربین گردنه های اصلی استان را به مرکز مدیریت راه های استان متصل کرده و امسال دو دوربین نیز اضافه شده و تا دو ماه آینده تمامی گردنه های استان پوشش داده می شوند.

سیدعلی سیدعلیخانی صبح امروز 15 آذرماه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: 13 هزار و 300 کیلومتر راه آسفالته در استان کرمان و رتبه دوم کشور را در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه طول بزرگراه ها بعد از اصفهان بیشترین طول بزرگراه ها را در کشور داریم که در شمال استان 1724 کیلومتر بزرگراه وجود دارد تصریح کرد: 22 گرنه برف گیر در استان داریم که 927 کیلومتر از جاده های ما را در زمان بارش برف تحت تاثیر خود قرار می دهند.

سیدعلیخانی با اشاره به اینکه هر ساله طرح راهداری زمستانه از نیمه آذر آغاز می شود، تصریح کرد: امسال به دلیل آغاز بارش ها، طرح را از پنجم آذرماه جاری آغاز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش تصویری تمامی گردنه های استان کرمان تا 2 ماه آینده

پوشش تصویری تمامی گردنه های استان کرمان تا 2 ماه آینده