مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-05اجتماعي

29 سال تدریس رایگان به بهای عشق


سیف الله؛ معلمی است بی ادعا و عاشق از آن معلم های گمنامی که زندگی خود را صرف خدمت به مردم می کنند بدون اینکه چشم داشتی از کسی داشته باشند؛ او 29 سال در شیفت دوم مدرسه ای در «گُل زمین» تدریس کرده بدون اینکه حقوق یا اضافه کاری بابت آن شیفت دریافت کند و یا انتظاری .

- ایسنا/قزوین سیف الله؛ معلمی است بی ادعا و عاشق از آن معلم های گمنامی که زندگی خود را صرف خدمت به مردم می کنند بدون اینکه چشم داشتی از کسی داشته باشند؛ او 29 سال در شیفت دوم مدرسه ای در گُل زمین تدریس کرده بدون اینکه حقوق یا اضافه کاری بابت آن شیفت دریافت کند و یا انتظاری برای این کار داشته باشد.

اگرچه کرونا باعث تعطیلی مدارس شده است، اما همچنان در برخی از روستاها به علت عدم دسترسی به اینترنت کلاس حضوری برگزار می شود، اینجا گُل زمین است روستایی در 150 کیلومتری شهر قزوین، دانش آموزان درحالی که در ذهنشان کاغذ تورنسل را تداعی می کنند در کلاس علوم نشسته اند و درس می خوانند، سر و صدایشان بلند است و با یکدیگر بحث می کنند هر کدام تصور خودشان را از تورنسل می گویند و معلم عاشقانه و هنرمندانه به آن ها درس و سؤالاتشان را با حوصله جواب می دهد.

سیف الله جورلو معلم با انگیزه ای است که این روزها نامش به عنوان معلم فداکاری که 29 سال بدون حقوق درس داده مطرح شده است، خودش با لهجه شیرین ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 سال تدریس رایگان به بهای عشق

29 سال تدریس رایگان به بهای عشق