مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-05اجتماعي

محدودیت های ترافیکی کرونا در ایلام تمدید شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی که از یکم آذرماه شروع شده به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

- سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: باتوجه به خروج شهر ایلام از وضعیت قرمز، از امروز 15 آذرماه جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو های بومی از 1 میلیون تومان به 500هزارتومان کاهش یافت.

وی گفت: جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو های بومی از شهرستان آبدانان به علت قرارگرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از 500هزار به 1میلیون افزایش یافته است.

رییس پلیس راهور استان ایلام با بیان اینکه کماکان تردد شبانه وسایل نقلیه شخصی از ساعت 21شب تا 4صبح در معابر درونشهری شهرهای ایلام، آبدانان و چرداول ممنوع است.

، گفت: جریمه 200هزار تومانی برای متخلفان صادر خواهد شد.

کهزادی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون 2هزار راننده به دلیل نقض محدودیت های ترافیکی جریمه شده اند،افزود:70درصدجرائم مربوط به تردد غیرمجاز شبانه درمحدوده ساعت 21تا 4بامداد شهرهای قرمز و مابقی در مبادی ورودی و خروجی صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت های ترافیکی درمبادی ورودی و خروجی همانند دو هفته گذشته بدون تغییر اجرا می شود، تصریح کرد: از هم استان عزیز انتظار داریم دراین هفته نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی کرونا در ایلام تمدید شد

محدودیت های ترافیکی کرونا در ایلام تمدید شد