مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-05اجتماعي

مه صبحگاهی فاصله دید افقی در شهرکرد را به 150 متر رساند


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پدیده مه صبحگاهی تا ظهر امروز و در مناطق شرقی استان ادامه دارد، گفت: فاصله دید افقی در شهرکرد به 150 متر رسیده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پدیده مه صبحگاهی تا ظهر امروز و در مناطق شرقی استان ادامه دارد، گفت: فاصله دید افقی در شهرکرد به 150 متر رسیده است.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روند مه صبحگاهی تا ظهر امروز ادامه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر این پدیده در مناطق شرقی استان به ترتیب پل زمان خان با فاصله دید افقی 800 متر، سامان 1500 متر و شهرکرد 150 متر حاکم است و احتمال ادامه پدیده مه صبحگاهی به شکل ضعیف تر وجود دارد.

وی از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امشب به آسمان چهارمحال و بختیاری خبر داد و بیان کرد: اوج بارش ها برای نیمه شب امشب و صبح فردا پیش بینی می شود.

چراغپور با بیان اینکه این سامانه تقریبا کل استان را فرا می گیرد، افزود: شدت بارش ها برای شهرستان کوهرنگ بیشتر به صورت برف خواهد بود و این سیستم صبح روز دوشنبه استان را ترک خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای بعدازظهر یک شنبه و صبح دوشنبه کاهش دما پیش بینی شده و وزش باد و کولاک در گردنه ها و رعد و برق در برخی مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه صبحگاهی فاصله دید افقی در شهرکرد را به 150 متر رساند

مه صبحگاهی فاصله دید افقی در شهرکرد را به 150 متر رساند