مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-05ورزشي

برای تکمیل ساخت دیواره سنگ نوردی مشهد از وزارت ورزش گلایه مندیم


رییس هیأت کوهنوردی خراسان رضوی گفت: عملیات ساختمانی مجموعه ورزشی 15 خرداد را اداره کل تحویل داده و پس از 13 سال تکمیل شده است؛ اما منتظر نصب دیواره هستیم که در تعهد فدراسیون بوده است.

- احمد زحمتکش در گفت وگو با خبرنگار فارس درمشهد در رابطه با صعودهای گروه های غیر مجاز و مجاز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی، اظهار کرد: دستورالعمل که به صورت کلی از سوی ستاد ملی کرونا ، استانداری، هیأت و اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام و ابلاغ شده است، چنانچه کسی رعایت نکند و مشاهده شود با جدیت با برخورد می کنیم .

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر در تشکل های غیر مجاز مشاهده می شود، در همین هفته دو مورد مشاهده شد که هر دو مورد را به اداره کل ورزش و جوانان گزارش کردیم.

وی در خصوص میزان حوادث و سقوط از ارتفاعات در دو سه ماه اخیر، اعلام کرد: بسیاری از حوادث مستقیم به هلال احمر اعلام می شود، در جلسه ای که روز دوشنبه با معاون امداد و نجات داشتیم مفصل در این خصوص صحبت کردیم و آمار حوادث و سقوط از ارتفاعات سال 98 تا 99 هم در این جلسه مطرح شد که اجازه دهید در این خصوص خود هلال احمر آمار را ارائه دهد، چراکه آمار بنده مستند نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل ساخت دیواره سنگ نوردی مشهد از وزارت ورزش گلایه مندیم

برای تکمیل ساخت دیواره سنگ نوردی مشهد از وزارت ورزش گلایه مندیم