مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-05سياسي

تفاوت بایدن و ترامپ


کسانی که در ایران معتقدند با گفتگو و مذاکره مسائل ایران و غرب حل خواهد شد به تعبیر امام آب در هاون می کوبند، چراکه مشخص می شود نه انقلاب اسلامی را می شناسند و نه به راهبرد جهانی سازی فرهنگ و سیاست نظام سلطه باور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عبدالله گنجی نوشت: دیدگاهی در ایران نسبت به دو حزب امریکا وجود دارد که سگ زرد برادر شغال است و البته برای این موضوع تجربه ای 42 ساله را یادآور می شوند.

چند روز پیش دانشجویی سؤال کرد چطور ما در ایران معتقدیم رییسی با روحانی متفاوت است (به رغم وجود رهبری در بالای سر قوا)، اما می گویید در امریکا بایدن-ترامپ عین هم هستند؟ پاسخ منطقی برای این سؤال چیست؟ بالاخره بایدن سه روز پیش نگاهش به آینده ایران و امریکا و برجام را در مصاحبه ای اعلام کرد.

برخی چنین ارزیابی کردند که همه چیز حل شده و برخی مجدداً به شغال و سگ زرد رسیدند.

نگارنده معتقد است این دو رییس جمهور حتماً در درون امریکا متفاوت عمل می کنند و اولویت های متفاوتی دارند، اما نسبت به ایران در عرصه راهبردی نگاه واحدی دارند، ولی در عرصه روش و تاکتیک حتماً باهم متفاوت هستند.

قبل از یادآوری تفاوت ها آنچه آنان را به جهت راهبردی مشابه هم کرده است دو مسئله است؛ اول تعهد هردو به (AIPAC (American Israel Public Affairs Committee مبتنی بر حفظ امنیت و برتری نظام صهیونیست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت بایدن و ترامپ

تفاوت بایدن و ترامپ