مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-05اقتصادي

افزایش 3 برابری یارانه ها در صورت حذف ارز 4200 تومانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاید دولت سهم بسیار اندکی از جامعه 23 میلیون نفری شاغلان کشور را دارا باشد، اما سهم زیادی در حوزه تصمیم گیری و سیاستگذاری برای 85 میلیون ایرانی را بر عهده دارد که بودجه ریزی یکی از مواردی است که توسط دولت انجام می .

- با گذشت 10 سال از آغاز طرح هدفمندی یارانه ها در اقتصاد ایران، رییس مجلس شورای اسلامی به نقل از رییس سازمان برنامه و بودجه میزان سوبسید پنهان توزیعی در رهگذر لایحه بودجه 1400 کشور را بیش از 1400 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاید دولت سهم بسیار اندکی از جامعه 23 میلیون نفری شاغلان کشور را دارا باشد، اما سهم زیادی در حوزه تصمیم گیری و سیاستگذاری برای 85 میلیون ایرانی را بر عهده دارد که بودجه ریزی یکی از مواردی است که توسط دولت انجام می گیرد و در حقیقت در سرنوشت اقتصادی مردم جامعه اثر قابل ملاحظه ای دارد.

10 سال از هدفمند سازی یارانه ها گذشتبه دلیل توزیع ناعادلانه ثروت و امکانات اواخر دهه 80 سیاست هدفمند سازی یارانه ها دنبال شد بنای طرح بر این پایه تنظیم شده بود که با واقعی سازی نرخ حامل های انرژی بخشی از درآمد حاصله را به خانوار ها پرداخت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری یارانه ها در صورت حذف ارز 4200 تومانی

افزایش 3 برابری یارانه ها در صورت حذف ارز 4200 تومانی