مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-05بين الملل

گروه های فلسطینی: تداوم جنایات صهیونیست ها نشانه شکست «سازش» است


گروه های فلسطینی تاکید کردند جنایات روز جمعه صهیونیست ها در کشتن کودک فلسطینی و آتش زدن کلیسایی در قدس نشانه شکست «سازش» است و برای مقابله با آن باید همه اشکال مقاومت به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های فلسطینی ادامه جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان را نشانه شکست سازش دانسته و خواهان انتفاضه مردمی شدند.

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: شهادت علی ابوعلیا کودک فلسطین به دست نظامیان صهیونیست و جنایت به آتش کشیدن کلیسایی در قدس گواه شکست عادی سازی روابط رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی و نومیدی نسبت به آن است .

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز با صدور بیانیه ای گفت: کُشتن ابوعلیا و اقدام شهرک نشین صهیونیست در به آتش کشیدن کلیسای الجثمانیه در راستای تکمیل طرح تثبیت اشغالگری و یهودی سازی و الحاق بخش های بیش تری از سرزمین های فلسطینی به رژیم صهیونیستی است .

در این بیانیه آمده است: جبهه خلق فلسطین خواهان یک انتفاضه مردمی و فعال سازی همه اشکال مقاومت در پاسخ به جنایت قتل کودک فلسطین به دست نظامیان صهیونیست است .

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه علی علایه کودک دوازده ساله فلسطینی را در روستای المغایر در نزدیکی رام الله در کرانه باختری هدف گلوله قرار دادند و پس از ساعتی، این کودک فلسطینی به دلیل شدت جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی: تداوم جنایات صهیونیست ها نشانه شکست «سازش» است

گروه های فلسطینی: تداوم جنایات صهیونیست ها نشانه شکست «سازش» است