مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-05بين الملل

مشاور سابق ترامپ: انتقال قدرت به بایدن باید مسالمت آمیز باشد


مشاور سابق رییس جمهور کنونی آمریکا ضمن اذعان به پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد که انتقال قدرت به بایدن باید به صورت مسالمت آمیز صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کلین کانوی مشاور سابق دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که به نظر می رسد جو بایدن نامزد حزب دموکرات پیروز رقابت انتخاباتی این کشور است.

وی که در مصاحبه ای این موضوع را مطرح کرد، گفت: اگر شما به مجموع آرا  در آرای الکترال بنگرید، به نظر می رسد که جو بایدن و کاملا هریس پیروز شده اند .

کانوی که مشاور کارزار انتخاباتی ترامپ در سال 2016 بوده از اقدام حقوقی ترامپ برای به چالش کشاندن نتیجه انتخابات حمایت و این موضوع را حق وی توصیف کرد.

البته وی تاکید کرد که انتقال قدرت باید به صورت مسالمت آمیز صورت گیرد.

اندکی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر (سیزدهم آبان) نتایج اولیه شمارش آراء، پیشتازی ترامپ را رقم زد اما با شمرده شدن آرای دریافت شده به صورت پستی، نتیجه انتخابات به سود جو بایدن تغییر کرد و او از سوی رسانه ها به عنوان پیروز انتخابات معرفی شد.

ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات چندین پرونده شکایت در ایالت های تحت منازعه تنظیم کرد و خواستار بازشماری و ابطال بخشی از آرای انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور سابق ترامپ: انتقال قدرت به بایدن باید مسالمت آمیز باشد

مشاور سابق ترامپ: انتقال قدرت به بایدن باید مسالمت آمیز باشد