مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-05پزشكي

عزم و اراده جمعی؛ راه عبور از بحران کرونا


باز هم کرونا، همان ویروس کوچکی که حالا دهمین ماه آمدنش به کشورمان در حال سپری شدن است و روز به روز با گستاخی بیشتر جان می ستاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همانی که همه تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و آمد و شدها حول محورش می چرخد و ده ماه است در صدر اخبار کشور قرار دارد.

آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا رفته رفته بیشتر شد تا شهر شیراز و استان فارس هم علی رغم اقدامات شایسته دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و ستاد مدیریت کرونا قرمز رنگ شود و باز هم محدودیت های شدید کرونایی اوج گیرد.

اکنون که دو هفته از قرنطینه کامل همه گروه ها بجز دسته یک می گذرد، جریمه های بعد از ساعت 9 لحاظ شده است و مغازه ها و اماکن اجازه بازگشایی ندارند، اما عده ای با بی مبالاتی و بدون استفاده از ماسک در حال گشت و گذار و عکاسی از ژست های پاییزی خود هستند و مسبب بروز رخدادهای ناگواری می شوند که تر و خشک را با هم می سوزاند.

کافی است در کوچه باغ های قصردشت قدمی بزنید یا در کوچه پس کوچه های بلوار چمران نگاهی بیندازید تا تعداد زیادی از جوانان را مشاهده کنید که بدون استفاده از ماسک و یا داشتن حجاب مناسب، اقدام به عکاسی پاییزی می کنند.

از دیگر سو تخلف برخی مشاغل که کرکره ها را تا نیمه گشوده و مشتری راه می اندازند، سبب می شود محدودیت ها یک هفته دیگر تمدید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم و اراده جمعی؛ راه عبور از بحران کرونا

عزم و اراده جمعی؛ راه عبور از بحران کرونا