مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-05سياسي

آغاز مرحله دوم امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان خوزستان


با گذشت یک هفته از بارش های اخیر در خوزستان و وقوع سیل و آب گرفتگی در برخی مناطق اهواز، ستاد اجرایی فرمان امام دومین مرحله از امدادرسانی به آسیب دیدگان این مناطق را آغاز کرد.

- با گذشت یک هفته از بارش های اخیر در خوزستان و وقوع سیل و آب گرفتگی در برخی مناطق اهواز، ستاد اجرایی فرمان امام دومین مرحله از امدادرسانی به آسیب دیدگان این مناطق را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر، افزود: در پی دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام برای بسیج امکانات ستاد به منظور کمک به مردم سیل زده و پس از پایان مرحله اول خدمت رسانی ستاد در شهرهایی که در بارش های اخیر دچار آب گرفتگی شده اند، مرحله دوم این امدادرسانی به مردم شهرستان های بندر امام، ماهشهر، شادگان، اهواز، کارون و هندیجان آغاز شد که این مرحله شامل نیازهای پسابحران مردم آسیب دیده می شود.

سلیمانی در خصوص جزییات این امدادرسانی گفت: امدادرسانی در این مرحله شامل توزیع بسته های بهداشتی ضدکرونایی شامل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده، تهیه و توزیع غذای گرم، توزیع بسته های معیشتی شامل اقلامی مانند ماکارانی، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات و سایر اقلام غذایی خشک و همچنین شستشوی فرش خانه های آسیب دیده، توزیع پلاستیک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان خوزستان

آغاز مرحله دوم امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان خوزستان