مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-05سياسي

قصدی برای ادامه فعالیت در هیات ندارم/ 4 سال هیچ حمایتی ندیدم


رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: در طول چهار سال فعالیتم در هیات تلاش زیادی کردم تا زیرساخت های مورد نیاز را برای دوچرخه سواری کرمانشاه ایجاد کنم، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: در طول چهار سال فعالیتم در هیات تلاش زیادی کردم تا زیرساخت های مورد نیاز را برای دوچرخه سواری کرمانشاه ایجاد کنم، اما بی نتیجه بود.

جلال عزیزی به فاصله کمتر از یک هفته مانده به پایان دوره ریاستش در هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه قصد ندارد در انتخابات آتی ریاست این هیات کاندیدا شود، اظهار کرد: طی چهار سال فعالیتم در هیات تلاش زیادی کردم تا این رشته را در استان توسعه دهم، اما متاسفانه موانع و مشکلاتی بود که مانع از تحقق کامل این هدف شد.

وی نبود زیرساخت ها را از جمله مهمترین این موانع برشمرد و گفت: دوچرخه سواری در کرمانشاه تقریبا هیچ زیرساختی ندارد و تمام سعی ام بر این بود که این زیرساخت ها را ایجاد کنیم که موفق نشدیم.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه با گلایه از عدم همراهی دستگاه های ذیربط برای ایجاد زیرساخت های این رشته در استان، گفت: از حدود چندسال پیش پیگیر احداث یک مجموعه دوچرخه سواری مشتمل بر پیست های سرعت، استقامت، تریال و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصدی برای ادامه فعالیت در هیات ندارم/ 4 سال هیچ حمایتی ندیدم

قصدی برای ادامه فعالیت در هیات ندارم/ 4 سال هیچ حمایتی ندیدم