مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-05اقتصادي

شهرستان دشتستان به قطب آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی تبدیل شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به ظرفیت های کشاورزی در شهرستان دشتستان، عنوان کرد: این شهرستان باید به قطب آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی در سطح استان بوشهر تبدیل شود.

- عبدالمجید دراهکی در نشست با رییس و کارکنان مراکر آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان با اشاره به مهارت آموزی 3 هزار و 240 نفر از روستاییان و عشایر استان بوشهر در 8 ماهه سال جاری، اظهار کرد: 494 هزار و 760 نفر ساعت در بخش روستایی و29 هزار و 529 نفر ساعت در حوزه عشایر برای آموزش های مهارتی اجرا شد.

وی ظرفیت شهرستان دشتستان در حوزه توسعه آموزش های مهارتی در سطح روستاها را بسیار زیاد خواند و افزود: آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی،دامپروری،صنایع دستی و خدمات باید بصورت ویژه در روستاهای شهرستان دشتستان توسعه یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به ظرفیت های کشاورزی در شهرستان دشتستان، اضافه کرد: این شهرستان باید به قطب آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی در سطح استان بوشهر تبدیل شود.

این مسئول اجرای موفق 202 دوره آموزی در روستاهای استان را نشان از ظرفیت بخش روستایی در توسعه مهارت آموزی دانست و گفت: آموزش فنی و حرفه ای برای متقاضیان شغل و یا ارتقای شغل به ویژه کارآفرینی درمناطق روستایی وعشایری دربخش های کشاورزی، صنایع دستی وگردشگری با اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دشتستان به قطب آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی تبدیل شود

شهرستان دشتستان به قطب آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی تبدیل شود