مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-05سياسي

حل تمام گرفتاری های مردم در مساجد قابل برنامه ریزی است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حل تمام گرفتاری های مردم در مساجد قابل برنامه ریزی است، باید ظرفیت مساجد را پیدا کرده و آنرا فعال کنیم و این بسیار عالی و ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی با حضور در جمع مجموعه جهادی مسجد موسی ابن جعفر (ع) شهرک مهرگان و بازدید از فعالیت های این جوانان، ضمن تشکر و تقدیر از این فعالیت ها، اظهار کرد: فعالیت های ارزشمندی هم اکنون در مساجد درحال انجام است که به واسطه نگاه جدید مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد و همکاری با بسیج و جبهه فرهنگی انقلاب و جوانان بسیجی و طلبه های فعال صورت می گیرد که موجب خرسندی است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مساجد می تواند اقدامات بزرگی را انجام دهد، افزود: حل تمام گرفتاری های مردم در مساجد قابل برنامه ریزی است، باید ظرفیت مساجد را پیدا کرده و آن را فعال کنیم و این بسیار عالی و ارزشمند است.

وی اذعان کرد: مساجد علاوه بر فریضه برگزاری و خواندن نماز جماعت باید در امورات دیگر نظیر تبلیغات فرهنگی و اجتماعی، دلگرمی دادن و پشتیبانی کردن از مردم در زمان مشکلات فعال باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به آیات قرآن افزود: خداوند می فرماید اگر کار برای خدا انجام شود راهش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل تمام گرفتاری های مردم در مساجد قابل برنامه ریزی است

حل تمام گرفتاری های مردم در مساجد قابل برنامه ریزی است