مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-05اقتصادي

جای خالی شرکت های نفتی ایرانی در سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دو شرکت نفتی روسیه پس از تصویب وزارت اقتصاد و تجارت خارجی دولت سوریه، دو شعبه در دمشق، پایتخت سوریه برای انجام عملیات اکتشاف، - دو شرکت نفتی روسیه که از اوایل بحران سوریه با منعقد کردن قرارداد هایی برای استخراج و اکتشاف نفت در مناطق مختلف در این کشور حضور فعالی داشتند برای گسترش فعالیت های خود، اقدام به تأسیس شعبه در دمشق کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دو شرکت نفتی روسیه پس از تصویب وزارت اقتصاد و تجارت خارجی دولت سوریه، دو شعبه در دمشق، پایتخت سوریه برای انجام عملیات اکتشاف، توسعه و تولید نفت، افتتاح کردند.

شرکت های Mercury و Villada قبل از این مجوز نیز قرارداد هایی در زمینه نقشه برداری، حفاری و تولید در بخش های نفت و گاز در مناطق مرکزی و شرقی سوریه، منعقد کرده بودند.

افتتاح شعب این دو شرکت، نزدیک به یک ماه پس از افتتاح شعبه شرکت روسی STG Technology در دمشق صورت می گیرد و هدف آن ارائه خدمات در زمینه های نفت، گاز، منابع معدنی، تجارت مواد معدنی و شیمیایی است.

شرکت روسی Soyuz Nafta Gas اولین شرکتی بود که در سال 2013 با دولت سوریه برای تحقیق در مورد نفت و گاز در مرز های آبی سوریه در مدیترانه، قراردادی منعقد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی شرکت های نفتی ایرانی در سوریه

جای خالی شرکت های نفتی ایرانی در سوریه