مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-05سياسي

خاموش شدن چراغ قرمز کرونا در 5 شهر کرمانشاه/ محدودیت ها همچنان ادامه دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: به جز یک شهرستان تمام شهرستان های استان از وضعیت قرمز خارج شده اند و محدودیت ها همچنان براساس پروتکل اعلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اعمال محدویت های شدید کرونا یی که از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه هم کلید خورد.

به گفته استاندار کرمانشاه، 6 شهرستان بحرانی استان(کرمانشاه، کنگاور، سنقرو کلیایی، سرپل ذهاب، جوانرود و صحنه) که به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز بودند عملا 15 روز به حالت نیمه تعطیل در آمدند.

پس از پایان این 15 روز، خوشبختانه هم اکنون براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، پاوه، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور، گیلانغرب و هرسین در وضعیت نارنجی، ثلاث باباجانی در وضعیت زرد، ولی همچنان شهرستان سنقرو کلیایی در وضعیت قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، مرحله دوم محدودیت های سراسری برای هفته سوم با قدری کمرنگ شدن در استان از امروز آغاز می شود.

کمرنگ شدن محدودیت های کرونایی در کرمانشاه حسین خوش اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به ادامه محدودیت ها در استان، اظهار داشت: در وضعیت زرد که به معنای خطر متوسط است در این وضعیت فقط سطح شغلی چهار تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموش شدن چراغ قرمز کرونا در 5 شهر کرمانشاه/ محدودیت ها همچنان ادامه دارد

خاموش شدن چراغ قرمز کرونا در 5 شهر کرمانشاه/ محدودیت ها همچنان ادامه دارد