مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-05سياسي

مسؤولیت جدید دهیاران درباره شترهای سرگردان


معاون برنامه ریزی فرمانداری جاسک گفت: شانه خالی کردن دهیاران در مورد ساماندهی شترهای سرگردان پیرامون روستاهایشان پذیرفته نیست و باید شترهای سرگردان پلاک کوبی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در جلسه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار جاسک با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، موضوع ساماندهی شتر های سرگردان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گمتیلی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار جاسک اظهار داشت: اهمیت جان مردم اولویت اول کاری همه افرادی است که برای خدمت به مردم مسئولیت را پذیرفته اند.

وی افزود : علاوه بر مدیران دستگاهای اجرایی دهیاران در سطح روستا در خصوص مدیریت بیماری کرونا   و رعایت پروتکل های بهداشتی همچون گذشته اقدامات مورد نیاز از جمله عدم برگزاری تجمعات وهرگونه مراسم عروسی و ترحیم را محدود کنند و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را مورد نظارت قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار جاسک خاطر نشان کرد : دهیاران در خصوص  موضوع شتران سرگردان با دستگاهای مربوطه جهت ساماندهی باید همکاری بیشتری نمایند و شانه خالی کردن برخی دهیاران پذیرفته نیست.

همه دهیاران با همکاری شترداران سطح روستاها، برای پلاک کوبی و همچنین تعیین ساربان اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولیت جدید دهیاران درباره شترهای سرگردان

مسؤولیت جدید دهیاران درباره شترهای سرگردان