مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-05سياسي

توضیح درباره تصمیم کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل


سفیر کشورمان در وین با اشاره به تصمیم کمیسیون مواد مخدر برای خروج کانابیس (شاهدانه) و مشتقات آن (حشیش و ماری جوانا) از فهرست مواد بسیار خطرناک برای مصارف پزشکی تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین، روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران خاطر نشان کرد که استفاده از این مواد در مصارف پزشکی برعهده هر کشوری گذاشته شده است و الزامی در اجرای این تصمیم در این راستا وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از کشورها هنوز بر این باورند که این مواد همچنان برای سلامت افراد بسیار خطرناک هستند و از اینرو، به مصارف پزشکی آن نیز بر مبنای مطالعات و پژوهش های علمی خود، اعتقادی ندارند.

غریب آبادی همچنین تاکید کرد: در ایران، ممنوعیت استفاده از این مواد به طور مطلق بوده و جمهوری اسلامی ایران مطابق با قوانین داخلی خود و همچنین کنوانسیون 1961 مواد مخدر، به اقدامات کنترل ملی و سختگیرانه خود در زمینه استفاده غیرقانونی و تولید کانابیس و مواد مرتبط آن، با هدف حفاظت از سلامت و رفاه عمومی ادامه می دهد.

این ممنوعیت، شامل مصارف پزشکی نیز می شود.

نماینده دائم کشورمان از ستاد مبارزه با موادمخدر و ناجا خواست تا در صورت لزوم، آگاهی بخشی لازم را به جامعه در مورد اینکه این مواد در عرصه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره تصمیم کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل

توضیح درباره تصمیم کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل