مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-05بين الملل

نقش واشنگتن وتل آویو در به شهادت رساندن سردارسلیمانی ثابت شده است


یکی از نمایندگان پارلمان عراق بر وجود اسناد و مدارکی که دست داشتن آمریکا و رژیم صهیونیستی را در جنایت علیه سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اثبات می کند، - تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، محمد ابوالهیل نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق به مشارکت آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنایات علیه نیروهای مقاومت به ویژه به شهادت رساندن شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس جانشین رییس سازمان بسیج مردمی عراق اشاره کرد.

وی ادامه داد: همه مدارک و شواهدی که تأیید می کند آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به فرماندهان و مقرهای بسیج مردمی دست دارند به اثبات رسیده است.

این نمایند عراقی گفت: طرف هایی که در حمله به شهید ابو مهدی المهندس و شهید قاسم سلیمانی دست داشته اند مشخص هستند.

وی ادامه داد: عادل عبد المهدی نخست وزیر سابق عراق آشکارا از مشارکت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به مقرهای بسیج مردمی سخن گفته است.

پیش از این نیز نمایندگان پارلمان عراق بر ضرورت تسریع روند تحقیقات در خصوص جنایت آمریکایی ها علیه سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از سوی دولت عراق تاکید کرده بودند.

مهدی تقی آمرلی عضو کمیسیون روابط خارجه پارلمان عراق اعلام کرده بود که این کمیسیون به دولت به منظور ارسال گزارش ویژه ترور ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش واشنگتن وتل آویو در به شهادت رساندن سردارسلیمانی ثابت شده است

نقش واشنگتن وتل آویو در به شهادت رساندن سردارسلیمانی ثابت شده است