مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-05سياسي

ساختمان های گران بی کیفیت؛ رهاورد فرهنگ نادرست ساخت و ساز


عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به صنعتی سازی فرآیند ساختمان سازی تاکید کرد و گفت: ساختمان های گران بی کیفیت، رهاورد فرهنگ نادرست ساخت و ساز است.

- ساختمان های گران بی کیفیت؛ رهاورد فرهنگ نادرست ساخت و ساز ایسنا/زنجان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به صنعتی سازی فرآیند ساختمان سازی تاکید کرد و گفت: ساختمان های گران بی کیفیت، رهاورد فرهنگ نادرست ساخت و ساز است.

احد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روابط فرهنگی، اجتماعی، معماری و شهرسازی بر یکدیگر تأثیر گذاشته و از هم تأثیر می پذیرند، اما آنچه امروز بیش از هر چیز در ابعاد مختلف زندگی دگرگونی ایجاد کرده، موضوع کرونا است و مردم در ارتباطات رومزه خود تغییراتی ایجاد کردند.

وی با اشاره به بروز و ظهور تغییرات در فضای فیزیکی مکان های عمومی مثل بانک ها ابراز کرد: متاسفانه سیستم های بانکی و آموزشی در کشور عقب مانده است و شرایط فعلی ضرورت توسعه بانکداری الکترونیک و آموزش از راه دور را برجسته می سازد و وقتی روابط فرهنگی و اجتماعی تغییر یابد به تبع آن فعالیت های اقتصادی نیز چهره دیگری به خود می گیرد.

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ادامه داد: وقتی مراجعات مردم به مکان های عمومی کاهش یابد و کارمندان امکان دورکاری داشته باشند و فعالیت ها به شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های گران بی کیفیت؛ رهاورد فرهنگ نادرست ساخت و ساز

ساختمان های گران بی کیفیت؛ رهاورد فرهنگ نادرست ساخت و ساز