مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-05اقتصادي

تهران و محدودیت های کرونایی آن در هفته سوم آذر


اعمال محدودیت های کرونایی جدی تر در تهران طی دو هفته نخست آذرماه با هدف به حداقل رساندن تجمع ها و ترددها ، موجب بهبود وضعیت و تغییر سطح هشدار تهران از قرمز به نارنجی شد و بر همین اساس قید و بندهای کرونایی در بیشتر مناطق استان از امروز، 15 آذرماه کمی کاهش می یابد.

تا جایی که از امروز تا 21 آذرماه دوسوم کارکنان در مشاغل ضروری و 50 درصد آنان در سایر بخش ها و ادارات دولتی، غیردولتی و خصوصی سر کار می روند و برخی اصناف، پاساژها و رستوران ها هم از تعطیلی یا محدودیت رهایی می یابد.

اصنافی که در هفته پیش رو فعالیت می کنند به گفته رییس اتاق اصناف تهران از امروز، 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه های سه و چهار به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را از سربگیرند.

قاسم نوده فرهانی می گوید: مشاغل گروه سه شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی است که در هفته پیش رو نیز تعطیل خواهد بود.

وی ادامه می دهد: گروه چهار نیز شامل برگزاری مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی برای ورزش های پربرخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران و محدودیت های کرونایی آن در هفته سوم آذر

تهران و محدودیت های کرونایی آن در هفته سوم آذر