مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-05سياسي

عملیاتی شدن پروژه باغ 33 هکتاری رامسر


استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه باغ 33 هکتاری جزو اولویت های اصلی استان در توسعه گردشگری بوده که با پیگیری های صورت گرفته موانع پیش روی این پروژه مهم برطرف شده است از عملیاتی شدن این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه باغ 33 هکتاری جزو اولویت های اصلی استان در توسعه گردشگری بوده که با پیگیری های صورت گرفته موانع پیش روی این پروژه مهم برطرف شده است از عملیاتی شدن این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.

احمد حسین زادگان در حاشیه بازدید از باغ 33 هکتاری رامسر که با حضور حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، آزاد فرماندار و خوش قلب شهردار رامسر برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه باغ 33 هکتاری جزو اولویت های اصلی استان در توسعه گردشگری بوده که با پیگیری های صورت گرفته موانع پیش روی این پروژه مهم برطرف شده است، خاطرنشان کرد: با تعامل و پیگیری های استانی و همنوایی بین مدیریت شهرستانی و تلاش نماینده مردم منطقه در مجلس، روند اجرایی این پروژه با سرعت خوبی پیش می رود و به زودی شاهد عملیاتی شدن پروژه باغ 33 هکتاری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: باغ 33 هکتاری سرمایه خدادادی و دغدغه همه ارکان تصمیم گیری استانی و شهرستانی است؛ به همین منظورمقرر شد فرمانداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن پروژه باغ 33 هکتاری رامسر

عملیاتی شدن پروژه باغ 33 هکتاری رامسر