مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-05اقتصادي

درآمدهای خراسان شمالی در سال 1400 / تکیه بر مالیات


درآمدهای پیش بینی شده برای خراسان شمالی در بودجه سال آینده نشان می دهد که از مجموع 628 میلیارد تومان درآمد اعلام شده بالغ بر 554 میلیارد تومان آن از درآمدهای مالیاتی در استان تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد بودجه ازجمله سرفصل های توسعه هر کشور و استانی به شمار می رود که تمام تلاش ها در آن به نحوی است تا بتوان بیشترین بودجه را در قالب پروژه ها و سرفصل های مختلف برای پیشبرد امور هر استان دریافت کرد.

از سوی درآمدها در بودجه نیز مسیر حرکت دستگاه های درآمدزا را مشخص می کند تا برای حل مشکلات استان و کشور چه تدبیری برای کسب درآمد به خصوص از مردم استان باید داشت.

استان خراسان شمالی در بودجه سال 1400 رقمی بالغ بر 643 میلیارد تومان درآمد پیش بینی شده که بیش از 628 میلیارد تومان آن ازجمله درآمدهای عمومی و 14 میلیارد آن نیز ازجمله درآمدهای اختصاصی دستگاه های اجرایی خواهد بود.

در سر فصل های درآمدی خراسان شمالی نکات قابل توجه موردبررسی است که می توان به آن اشاره کرد.

درآمد حاصل از ارائه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی (معادل وجوه واریزی در هر استان بر اساس موافقت نامه های مبادله شده برای اداره امور بازارچه ها در همان استان هزینه خواهد شد) در این جدول صفر قیدشده، این در حالی است که پیش بینی این آیتم برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای خراسان شمالی در سال 1400 / تکیه بر مالیات

درآمدهای خراسان شمالی در سال 1400 / تکیه بر مالیات