مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-05سياسي

اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در کهگیلویه آغاز شد


رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: طرح محله محور و خانواده محور شهید سلیمانی با فعالیت بیش از 300 نیروی بسیجی، مراقب سلامت و داوطلب هلال حمر آغاز شد.

- محدطاهر طیب زادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به آغاز طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با با مشارکت و همکاری بیش از 300 نفر از نیروهای بسیجی، پرسنل مرکز بهداشت و داوطلبان هلال احمر  شهرستان در حال اجرا است.

این مسؤول گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت نیروهای بسیجی معرفی شده از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، پرسنل مرکز بهداشت و داوطلبان جمعیت هلال احمر و با هدف کنترل همه گیری ویروس کووید 19 به عنوان یک طرح ملی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای اجرای هر چه بهتر طرح تاکنون بیش از هفت جلسه آموزشی و درونبخشی در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان از هفته گذشته برگزار و نکات لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد: چهار تیم عملیاتی، مراقبتی، نظارتی و حمایتی متشکل از 20 نفر از مراقبین سلامت، 20 نفر سفیر سلامت، هفت نفر کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای، 27 نفر نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر و 56 نفر از بسیجیان در سطح شهر دهدشت در اجرای طرح همکاری دارند.

به گفته طیب زادگان همچنین 200 نیروی بهداشتی شامل بهورزان و مراقبین سلامت و نیروهای بسیجی در شهرهای سوق ، قلعه رییسی و دیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در کهگیلویه آغاز شد

اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در کهگیلویه آغاز شد