مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-05پزشكي

کرونا را خودسرانه درمان نکنید


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر اینکه هیچ داروی گیاهی تاکنون وارد پروتکل درمانی کرونا نشده است، از مردم استان درخواست کرد از خود درمانی و مصرف خودسرانه دارو در زمینه پیشگیری و درمان کرونا به شدت خودداری کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صدیق جدیدالاسلامی در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از مجموعه کادر بهداشت و درمان، تلاشگران سخت کوش و ایثارگران فعال حوزه سلامت استان، اظهار کرد: طی 10 ماه گذشته تاکنون همه ما نظاره گر تلاش های جهادگونه مدافعان سلامت در زمینه درمان بیماران مبتلا به کرونا در این شرایط دشوار بوده ایم که علی رغم کمبودها و مشقت زیاد، چگونه سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی در میدان مبارزه و پیکار با این ویروس مهلک ایستاده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان تعداد 13 هزار نفر مبتلا به این بیماری بهبود یافته اند، افزود: با تلاش های مستمر، بی وفقه و حماسه آفرینی های مدافعان سلامت کردستان خوشبختانه این تعداد به زندگی عادی برگشتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به امکانات و تجهیزات بیمارستانی خصوصا در درمان بیماران مبتلا به کویید 19 در استان، ذکر کرد: تاکنون همه بیماران مبتلا به کرونا در استان از خدمات درمانی بهره مند شده اند و هیچ موردی دال بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را خودسرانه درمان نکنید

کرونا را خودسرانه درمان نکنید