مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-05سياسي

/گزارش/ محاسبات ذهنی خوب یا بد!؟


محاسبات ذهنی یا mental arithmetic به مسائل ریاضی شامل چهار عمل اصلی گفته شده که به صورت ذهنی و توسط مغز و بدون استفاده از کاغذ، قلم و ماشین حساب انجام می شود.

- ایسنا/لرستان محاسبات ذهنی یا mental arithmetic به مسائل ریاضی شامل چهار عمل اصلی گفته شده که به صورت ذهنی و توسط مغز و بدون استفاده از کاغذ، قلم و ماشین حساب انجام می شود.

به دنبال ترویج مباحث UCMAS در کشورمان از حدود یک دهه پیش برخی موسسات محاسبات ذهنی و چرتکه در پایتخت راه اندازی شد و نمایندگی هایی نیز در استان های مختلف ایجاد کردند.

متولیان محاسبات ذهنی اعتقاد دارند که این محاسبات تنها به عنوان ابزاری برای کمک به بهبود نمرات ریاضی کودکان نیست، بلکه به صورت جدی به آنان کمک می کند تا خوب گوش کنند و درک بهتری از مطالب داشته باشند، تصور و تصویرسازی کنند، جزییات را بتوانند حفظ، کار را با سرعت و دقت انجام دهند و از همه مهم تر با مشکلات مقابله کنند.

آنان می گویند تحقیقات انجام شده توسط دانشکده پزشکی نیپون ژاپن مشخص کرده که قسمت راست مغز در ارتباط با فعالیت های بصری و شنیداری از قبیل تشخیص تصاویر و گوش دادن به موسیقی و سمت چپ مغز به افکار و منطق محاسبات ریاضی مرتبط است.

تبلیغات این موسسات همچنان ادامه داشت و می گفتند ارزیابی های انجام شده بر روی کاربران چرتکه به اتفاق آرا سطوح بالایی از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ محاسبات ذهنی خوب یا بد!؟

/گزارش/ محاسبات ذهنی خوب یا بد!؟