مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:352020-12-05اقتصادي

خسارت 610 میلیارد ریالی کرونا به تاسیسات گردشگری نیشابور و زبرخان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان آبان ماه سال جاری بیش از 610 میلیارد ریال، خسارت به تاسیسات گردشگری شهرستان های نیشابور و زبرخان وارد شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان آبان ماه سال جاری بیش از 610 میلیارد ریال، خسارت به تاسیسات گردشگری شهرستان های نیشابور و زبرخان وارد شده است.

محمد اسماعیل اعتمادی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان های نیشابور و زبرخان در مجموع دارای 66 واحد و تاسیسات گردشگری هستند که 13 واحد آن متعلق به شهرستان زبرخان و 53 واحد متعلق به شهرستان نیشابور است.

وی ادامه داد: تاسیسات و واحدهای گردشگری شهرستان نیشابور شامل 21 دفتر خدمات مسافربری و گردشگری، یک مجموعه گردشگری خصوصی، چهار واحد پذیرایی بین راهی، یک هتل چهار ستاره، یک هتل آپارتمان، یک هتل دو ستاره، یک باب هتل یک ستاره، یک مهمان پذیر و 14 خانه مسافر و 8 اقامتگاه بوم گردی است.

شهرستان زبرخان نیز دارای یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، 6 واحد پذیرایی بین راهی، دو مجتمع رفاهی بین راهی و دو خانه مسافر و دو اقامتگاه بوم گردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 610 میلیارد ریالی کرونا به تاسیسات گردشگری نیشابور و زبرخان

خسارت 610 میلیارد ریالی کرونا به تاسیسات گردشگری نیشابور و زبرخان