مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:252020-12-05سياسي

برخورداری بیش از 4000 نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از مجموع 6300نفر که در سامانه کار ثبت نام کرده اند4600نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از مجموع 6300نفر که در سامانه کار ثبت نام کرده اند4600نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

احمد برادران افزود: 55 درصد از واحدهای صنفی استان که خدمات ضروری ارائه می دهند مشمول فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی افزود: تمام واحدها و مشاغلی که فعالیت دارند ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی در ارتباط با سیاست های دولت برای کاهش آسیب های ناشی از اعمال محدودیت های اصناف نیز تصریح کرد: سیاست هایی در قالب بسته های حمایتی در حوزه ارائه تسهیلات، تامین اجتماعی، اقتصاد و دارایی و چک های برگشتی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است.

وی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف نیز افزود: مردم می توانند واحدهای صنفی متخلف را گزارش دهند حتی در هفته گذشته با موارد تخلف نیز برخورد شده است.

برادران با اشاره به اینکه ساعات پخت نانوایی ها نیز افزایش یافته، اظهارکرد: سهمیه 15 نانوایی در سطح استان افزایش یافته تا شاهد تجمع مردم نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری بیش از 4000 نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی

برخورداری بیش از 4000 نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی