مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:202020-12-05بين الملل

امیر کویت توافق برای حل بحران قطر را تاریخی خواند


شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت دستیابی به توافق برای حل بحران قطر را موفقیت تاریخی خواند.

- امیر کویت توافق برای حل بحران قطر را "تاریخی "خواند شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت دستیابی به توافق برای حل بحران قطر را "موفقیت تاریخی" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، امیر کویت جمعه شب در بیانیه ای ضمن ابراز خرسندی از خبر دستیابی به این توافق و تبریک به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به خاطر دستیابی به این توافق اعلام کرد: ما تلاش های خیرخواهانه و سازنده امیر فقید شیخ صباح آل احمد الجابر الصباح را که از روز اول هدایت این تلاش ها را بر عهده داشت و پایه های آن را بنا نهاد ، از یاد نمی بریم؛ اقداماتی که در عمق وجود و صفحات تاریخ ما باقی ماند.

الصباح ضمن تشکر و قدردانی از رهبران کشورهای حوزه خلیج فارس برای دستیابی به این گام تاریخی، از همه کسانی که از تلاش های میانجیگری دولت کویت حمایت کردند تشکر کرد.

پیش از این ، شیخ احمد ناصر آل محمد الصباح ، وزیر امور خارجه کویت اعلام کرده بود که مذاکراتی برای حل بحران خلیج فارس در جریان است.

عربستان، امارات، مصر و بحرین از پنجم ژوئن 2017 با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، روابط دیپلماتیک با این کشور را قطع و مرزهای زمینی و هوایی خود را بسته و قطر را محاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر کویت توافق برای حل بحران قطر را تاریخی خواند

امیر کویت توافق برای حل بحران قطر را تاریخی خواند