مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:152020-12-05بين الملل

امیر کویت از توافق برای حل بحران قطر خبر داد


شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت دستیابی به توافق برای حل بحران قطر را موفقیت تاریخی خوانده و به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تبریک گفت.

- شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت از دستیابی به توافق برای حل بحران قطر خبر داد و آن را "موفقیت تاریخی" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، امیر کویت جمعه شب در بیانیه ای ضمن ابراز خرسندی از دستیابی به این توافق و تبریک به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به خاطر دستیابی به این توافق اعلام کرد: ما تلاش های خیرخواهانه و سازنده امیر فقید شیخ صباح آل احمد الجابر الصباح را که از روز اول هدایت این تلاش ها را بر عهده داشت و پایه های آن را بنا نهاد ، از یاد نمی بریم؛ اقداماتی که در عمق وجدان و صفحات تاریخ ما باقی بماند.

الصباح ضمن تشکر و قدردانی از رهبران کشورهای حوزه خلیج فارس برای دستیابی به این گام تاریخی، از همه کسانی که از تلاش های میانجیگری دولت کویت حمایت کردند تشکر کرد.

پیش از این ، شیخ احمد ناصر آل محمد الصباح ، وزیر امور خارجه کویت اعلام کرده بود که مذاکراتی برای حل بحران خلیج فارس در جریان است.

عربستان، امارات، مصر و بحرین از پنجم ژوئن 2017 با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، روابط دیپلماتیک با این کشور را قطع و مرزهای زمینی و هوایی خود را بسته و قطر را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر کویت از توافق برای حل بحران قطر خبر داد

امیر کویت از توافق برای حل بحران قطر خبر داد