مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:102020-12-05اقتصادي

وقتی مزد زحماتشان با این ضایعات نابود می شود!


کشاورزان تقریبا یکسال از زمان خود را صرف کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی می کنند، اما تبدیل شدن بخشی از تولیدات به ضایعات در بخش کشاورزی بنا بر دلایل مختلف موجب متضرر شدن کشاورزان می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کشاورزان تقریبا یکسال از زمان خود را صرف کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی می کنند، اما تبدیل شدن بخشی از تولیدات به ضایعات در بخش کشاورزی بنا بر دلایل مختلف موجب متضرر شدن کشاورزان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تولیدات بخش کشاورزی نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی و افزایش سهم ناخالص تولید ملی دارد، اما متاسفانه طبق آمارهای ارائه شده از سوی کارشناسان این حوزه آمار ضایعات در بخش تولید محصولات کشاورزی در ایران بسیار بالا است، قطعا جلوگیری از ایجاد ضایعات در این حوزه می تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی ارزآوری را توسط صادرات مازاد تولید به همراه داشته باشد.

کشاورزان تقریبا یکسال از زمان خود را صرف کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی می کنند و در این راه مشقت های فرآورانی را متحمل می شوند، قطعا اگر تدابیری اندیشیده شود تا ضایعات در بخش کشاورزی به حداقل برسد، کشاورزان نیز می تواند مزد زحمات خود را بگیرند و به سودآوری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مزد زحماتشان با این ضایعات نابود می شود!

وقتی مزد زحماتشان با این ضایعات نابود می شود!