مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 03:002020-12-04اقتصادي

تصویب 5 طرح گردشگری با اشتغالزایی برای 50 نفر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از تصویب پنج طرح گردشگری در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: - امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تصویب پنج طرح گردشگری در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: این موضوع در توسعه استان موثر خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: این طرح ها شامل یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان طارم، یک مجتمع گردشگری در شهرستان خدابنده، یک سفره خانه سنتی در شهرستان خدابنده، یک مرکز اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های گردشگری در شهرستان ماهنشان و یک اقامتگاه سنتی در شهرستان سلطانیه در سطح استان با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 230 میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: این طرح ها با ایجاد زمینه اشتغال برای 50 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ادامه داد: با توجه به رویکرد اداره کل استان در توسعه پایدار گردشگری، راه اندازی تأسیسات گردشگری با هدف ایجاد اشتغال زایی، تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی و رونق اقتصادی جوامع محلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 5 طرح گردشگری با اشتغالزایی برای 50 نفر

تصویب 5 طرح گردشگری با اشتغالزایی برای 50 نفر