مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 22:552020-12-04اجتماعي

فعالیت مدارس در مناطق قرمز، نارنجی و زرد چگونه است؟


محدودیت های کرونایی در مناطق متناسب با شرایط کرونا در حال اجراست و فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش هم تابع اعلام ستاد کروناست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محدودیت های کرونا یی در مناطق متناسب با شرایط کرونا در حال اجراست و نحوه ارائه خدمات در مناطق قرمز ، نارنجی و زرد متفاوت است.

  خدمات ضروری به آن دسته از خدمات دستگاه های اجرایی اطلاق می شود که مستقیما در زندگی روزمره شهروندان و با انجام فعالیت ها یا ارائه خدمات دستگاه های اجرایی دیگر تأثیرگذار بوده و ارائه آنها قابل تعطیل نیست.

از قبیل خدمات مرتبط با مشاغل گروه یک در بخش دولتی، خدمات آب، برق، گاز، خدمات درمانی و سلامت، تأمین کالاهای ضروری، امور بانکی، خدمات پستی، خدمات ارتباطی، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، نظارت بر بازار و نظایر آنهاست خدمات عادی هم به آن دسته از خدمات دستگاه های اجرایی اطلاق می شود که عدم ارائه موقت آنها تأثیر جدی در زندگی عموم شهروندان نداشته و می توان ارائه آنها را به زمان دیگری در آینده نزدیک موکول کرد.

شرایط هشدار هم یکی از وضعیت های زرد ، نارنجی و قرمز از نظر میزان فراگیری و شیوع ویروس کووید 19 است که بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هر یک از شهرها اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مدارس در مناطق قرمز، نارنجی و زرد چگونه است؟

فعالیت مدارس در مناطق قرمز، نارنجی و زرد چگونه است؟