مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-04سياسي

اعلام شرایط فعالیت کارکنان در دستگاه های اجرایی لرستان


استاندار لرستان، شرایط فعالیت و حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی این استان با توجه به مصوبات ستاد کرونا را اعلام کرد.

- خرم آباد- استاندار لرستان، شرایط فعالیت کارکنان در دستگاه های اجرایی این استان با توجه به مصوبات ستاد کرونا را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی در سخنانی با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونای استان و شرایط حضور کارکنان ادارات در محل کار، اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در اغلب شهرهای استان، کارکنان ادارات از امروز شنبه طبق مصوبه اعلام شده برای وضعیت نارنجی در محل کار خود حاضر می شوند.

وی، گفت: بر اساس این مصوبه، کارکنان دستگاه های اجرایی ضروری و خدمات رسان مانند مراکز درمانی، بیمارستان ها، هلال احمر و امثال آنها با دو سوم ظرفیت کارکنان در محل کار فعالیت خواهند داشت.

استاندار لرستان، افزود: سایر دستگاه های اجرایی غیر ضروری استان نیز با تشخیص مدیر مجموعه از مجموعه 50 درصد ظرفیت کارکنان در محل کار استفاده کنند و سایر کارکنان به صورت دور کاری یا شیفت بندی انجام فعالیت داشته باشند.

خادمی، تصریح کرد: با اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا استان، ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی استان نسبت به اجرای مصوبات ستاد و رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل بیماری اهتمام داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط فعالیت کارکنان در دستگاه های اجرایی لرستان

اعلام شرایط فعالیت کارکنان در دستگاه های اجرایی لرستان