مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 21:252020-12-04بين الملل

وزیر خارجه آمریکا: علیه مقامات چین محدودیتهای روادیدی وضع کردیم


وزیر خارجه آمریکا از تحریم شماری از مقامات چین به بهانه اِعمال خشونت یا تهدید به خشونت و سایر ترفندهای قهرآمیز از سوی آنان علیه منتقدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که در مورد شماری از مقامات چین و افرادی که برای ارعاب منتقدان به کاربرد خشونت یا تهدید به آن، انتشار اطلاعات شخصی یا سایر ترفندهای قهری متوسل می شوند، محدودیتهای روادید وضع کرده است.

پمپئو در بیانیه مکتوبی که به همین منظور منتشر کرد، بدون ذکر نام افرادی که مشمول این محدودیت شده اند، بخش فعالیت جبهه متحد وابسته به حزب کمونیست چین را به انجام اعمال قهری و زورگویانه علیه افرادی متهم کرد که با سیاستهای پکن مخالفت می کنند .

پمپئو همچنین مدعی شد: جبهه متحد بارها اعضای دانشگاهها، کسب و کارها، گروههای فعال حوزه مدنی، و جوامع یهودی چین از جمله اعضای جوامع اقلیت مذهبی و قومی که علیه موارد نقض فاحش حقوق بشر در سین کیانگ، تبت و هر کجای از خاک چین صحبت می کنند، مرعوب می کند .

وزیر خارجه آمریکا در ادامه افزود که این محدودیت در صدور روادید شامل افرادی می شود که در بکارگیری یا تهدید به خشونت فیزیکی، سرقت و افشای اطلاعات شخصی، جاسوسی، خرابکاری، یا مداخله بدخواهانه در امور سیاسی داخلی، آزادی علمی، حریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا: علیه مقامات چین محدودیتهای روادیدی وضع کردیم

وزیر خارجه آمریکا: علیه مقامات چین محدودیتهای روادیدی وضع کردیم