مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 21:052020-12-04سياسي

دادگاه پروژه رضوان امروز برگزار می شود


رییس کل دادگستری قم از برگزاری نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پرونده شرکت انبوه سازی آبتین شکوه پارس ایرانیان موسوم به پروژه رضوان در تاریخ شنبه 15 آذر در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی مظفری، با اشاره به محدودیت های کرونایی در کشور و تعداد زیاد شاکیان این پرونده بیان داشت: نخستین جلسه دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در تاریخ 15 آذر به صورت غیر علنی برگزار می شود و معاون دادستان قم به عنوان نماینده مدعی العموم برای دفاع از کیفرخواست در جلسه دادگاه حاضر خواهد شد.

رییس کل دادگستری قم به صدور کیفرخواست این پرونده در مهرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق وصول سپرده از مردم و حیف و میل نمودن اموال مردم، مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای، تشکیل شبکه کلاهبرداری باندی و پولشویی از عواید حاصل از جرم، از اتهامات این پرونده بود که در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی استان رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: متهمان شرکت انبوه سازی آبتین شکوه پارس ایرانیان موسوم به پروژه رضوان، اقدام به فروش 132 واحد آپارتمان به 1400 نفر کردند که با شکایت شاکیان و گزارش های مراجع انتظامی، بازداشت شدند و رسیدگی به اتهامات آنان در دستور کار دادگستری استان قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه پروژه رضوان امروز برگزار می شود

دادگاه پروژه رضوان امروز برگزار می شود