مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-04دانش

پل جدید خرم آباد بر اثر بارندگی تخریب شد!


امیرمحمد پورذاکری، فعال دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پل آیت الله کمالوند خرم آباد که بر اثر سیل فروردین 98 تخریب شده بود، - فعال دانشجویی استان لرستان گفت: پل آیت الله کمالوند خرم آباد که حدود دو ماه پیش از سوی شهرداری افتتاح شد، 12 آذرماه بعد از بارش نیم ساعته باران تخریب شد.

امیرمحمد پورذاکری، فعال دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پل آیت الله کمالوند خرم آباد که بر اثر سیل فروردین 98 تخریب شده بود، بعد از یکسال و نیم (حدود دو ماه پیش) افتتاح شد.

پورذاکری اضافه کرد: در اثر بارندگی 12 آذرماه در این شهرستان، این پل تازه تاسیس مجددا تخریب شد.

فعال دانشجویی استان لرستان ابراز کرد: لازم است شهرداری و پیمانکاران این پروژه اعلام کنند که برای ساخت مجدد این پل از چه مصالحی استفاده کردند که بعد از بارش باران نیم ساعته، این پل تخریب شده است؟ وی بیان کرد: متاسفانه امیدی به استاندار لرستان برای پیگیری این امر نداریم، اما از شاهیوند، دادستان استان تقاضا داریم به مسئله تخریب پل آیت الله کمالوند خرم آباد ورود کند.

اگر هنگام تردد مردم از روی این پل، این تخریب صورت می گرفت و خودرو ها به داخل کانال سقوط می کردند، چه کسی جوابگو می شد؟ چرا شهرداری و پیمانکاران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل جدید خرم آباد بر اثر بارندگی تخریب شد!

پل جدید خرم آباد بر اثر بارندگی تخریب شد!