مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-04سياسي

رییس کل بنیاد مسکن فردا به خوزستان سفر می کند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: رییس کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور فردا برای بازدید حضوری از منازل آسیب دیده شهروندان در پی بارندگی اخیر به خوزستان سفر می کند.

- مسعود انصاریان در گفتگو با خبرنگار مهر به منازل آسیب دیده شهروندان خوزستانی در پی بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: در این راستا فردا (15 آذرماه) رییس کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به خوزستان سفر خواهد کرد تا بازدید حضوری را در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه گزارش های اولیه در این خصوص تهیه شده و مناطق آسیب دیده نیز شناسایی شدند، افزود: پس از جمع بندی، رییس کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور میزان خسارت های برآورد شده را به هیئت دولت خواهد برد تا توسط دولت مصوبه ای در این خصوص صادر شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان خبر داد: همه مراحل ابتدایی کار انجام شده است و بزودی مصوبه هیئت دولت که صادر شود، کار خود را شروع خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چه میزان منازل خسارت دیده اند، گفت: همکاران ما با شهرداری ها، مدیریت بحران استان و فرمانداری های اهواز، کارون و بندر امام و شهرک چمران جلساتی را در این زمینه داشته اند و جمع بندی اولیه انجام شده ولی نتیجه نهایی انجام نشده است که به محض نهایی شدن جمع بندی ها آمار اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل بنیاد مسکن فردا به خوزستان سفر می کند

رییس کل بنیاد مسکن فردا به خوزستان سفر می کند